آخرین اخبار
کد مطلب: 125358
به مناسبت 5 آذر؛
صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1396/09/05
نمایش : 2127
صبحگاه مشترک 5 آذر ماه با حضور پرشور بسيجيان هميشه در صحنه و حضور مسئولين شهرستان لردگان صبح امروز يکشنبه در سپاه ناحيه لردگان برگزار گريد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ در ابتداي برنامه صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح که با حضور نيروهاي نظامي و انتظامي، پاسدار و حضور پرشور بسيجيان، سرهنگ دوم پاسدار، سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن عرض خير مقدم طي سخناني افزوند: بسيج برخاسته از ايمان، عشق و توام با افتخار است.

وي با با اشاره به شکست داعشيان تکفيري در سوريه و عراق به دست فرمانده دلاور و رشيد اسلام حاج قاسم سليماني را تبريک گفت و افزود: برادران و خواهران وقتي در کشوري روحيه بسيجي حاکم باشد قطعاً پيروزي ها در ميدان هاي مختلف به دست خواهد آمد، همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس چنين اتفاقي افتاد.


در ادامه برنامه  علي گرجي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري طي سخناني سالروز تاسيس بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام (ره) را خدمت همه حضار و بسيجيان هميشه در صحنه تبريک عرض کرد و با اشاره به انتظارات ولي امر مسلمين حضرت آيت الله الامام خامنه (مدظله العالي ) که از مسئولين بسيج دارند گفت: بسيج را همواره آماده براي حضور در ميدان هاي مختلف نگهدارند، سازماندهي بسيج به روز باشد، بسيج را آرمانگرا و ارزش گرا نگه دارند، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در بسيج حفظ گردد، براي تمام کارها در بسيج هدف و برنامه داشته باشند، معنويات و روحيه ايماني بيش از پيش در بسيج افزايش يابد.

وي با اشاره به آفات بسيج افزودند: ورود افراط و تفريط در بسيج، ورود روحيه ياس و نااميدي، ايجاد اختلاف و چند دستگي در بسيج، دوري از معنويات و نداشتن هدف و برنامه از جمله آفات بسيج هستند که بايستي مسئولين بسيج از آنان دوري کنند.

گرجي در پايان، دلايل پيروزي تفکر و روحيه بسيجي را بر تفکر داعشي تکفيري وجود رهبري حکيم در رأس تفکر بسيجي و اعتقاد و ايمان به شهادت در راه خدا و رشادت بسيجيان و مدافعان حرم دانستند.

 









 
 
انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس